Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 14:49:51 +0300

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05385 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Suurpea küla, Ojametsa (Üksikelamu) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Soovitakse püstitada hoone. Varasem ehitusluba 
on kaotanud kehtivuse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26974859>  (menetlus nr: 
429647), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (MAARJA-LIIS SEPPER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister